CENTRUM POMOCY

W celu wygodniejszej obsługi FAQ podzielone jest na działy, ale możesz również użyć funkcjonalnej wyszukiwarki

rejestracja i uruchamianie

1
  • Co to jest VoIP?

    To inaczej telefonia internetowa, czyli rozmowy telefoniczne za pomocą Internetu. Zaletą telefonii internetowej jest wykonywanie bardzo tanich połączeń zarówno w Polsce jak i za granicę. Wykorzystanie Internetu i technologii VoIP do prowadzenia rozmów telefonicznych umożliwia znaczące oszczędności finansowe, a jednocześnie pozwala Ci rozmawiać przez swój telefon niezależnie gdzie jesteś.

  • Jak mogę założyć nowe konto VoIP?

    Jeśli wybrałeś już swojego operatora wystarczy pobrać wybrany komunikator i przy pierwszym uruchomieniu programu założyć swoje konto. Dokładną informację znajdziesz w dziale "Jak zacząć?".

  • Czy mogę przetestować usługę przed zakupem doładowania?

    Tak, oczywiście. Aby sprawdzić jakość połączenia pobierz i zainstaluj komunikator wybranego operatora. Możesz wykonać kilka połączeń testowych na telefony stacjonarne lub skorzystać z funkcji połączenia testowego pod numerem "echo123" i sprawdzić jakość rozmowy.

  • Na jakich systemach operacyjnych mogę korzystać z komunikatora?

    Z oryginalnej aplikacji operatora możesz korzystać na Windows 7, Vista, XP, 2000 (z SP2), natomiast jeśli jesteś posiadaczem Mac możesz pobrać darmowy komunikator "X-Lite" lub dla GNU/Linux komunikator "Linphone"

  • Czy mogę dzwonić inaczej niż z komunikatora lub komputera?

    Tak, masz 5 różnych możliwości, szczegóły znajdziesz w dziale "Jak dzwonić?".

  • Czy mogę otrzymać swój własny numer telefonu?

    Tak, oczywiście możesz zamówić własny numer telefonu, chociaż nie jest to obowiązkowe.
    Numer taki nie różni się niczym od zwykłego numeru telefonu stacjonarnego w danej strefie numeracyjnej. Osoba dzwoniąca na dany numer ponosi standardowe opłaty ustalone przez swojego operatora, natomiast osoba przyjmująca połączenie nie ponosi żadnych opłat.

  • Jak zamówić numer ?

    Aby zamówić numer należy posiadać aktywne konto VoIP u wybranego operatora i następnie wybrać na stronie "Numer telefonu".

  • Czy mogę korzystać z VoIP będąc za granicą?

    Oczywiście, możesz korzystać z dowolnego miejsca na świecie, korzystać np. w kawiarenkach internetowych czy w trakcie pobytu w hotelu, jak również z każdego Hotspot-u.

  • Dlaczego warto korzystać z Panelu Klienta?

    Jeśli chciałbyś korzystać z dodatkowych usług to warto zarejestrować się w Panelu Klienta. Masz wtedy możliwość skorzystania z kredytu konsumenckiego, koszyka z możliwością doładowania kilku kont VoIP jednocześnie, sprawdzenia bilingu, stanu konta i wykorzystanych darmowych połączeń, realizowania kodów doładowujących, sprawdzenia wszystkich swoich płatności i generowania faktur. Dlatego zachęcamy do rejestracji i korzystania z Panelu Klienta.